Sam's adventure with Bahay Aurora! - Reisverslagen van Sabina Mehic - WaarBenJij.nu Sam's adventure with Bahay Aurora! - Reisverslagen van Sabina Mehic - WaarBenJij.nu

Sam's adventure with Bahay Aurora!

Mijn naam is Sabina Mehic en ik ga 2 maanden stage lopen op de Fillipijnen. Ik zal gaan werken bij het kindertehuis Bahay Aurora. Ook zal ik een leuk project gaan leiden en de social media beheren.

Het project houdt in dat ik door middel van dans uit ga beelden hoe het leven van de kinderen eruit ziet. Het leven voordat ze bij Bahay Aurora komen, tijdens en hoe ze worden opgevoed tot zelfstandige volwassenen. Dit zal allemaal uitgewerkt worden in een korte clip.

Ik kijk er erg naar uit om dit allemaal te realiseren!

Veel liefs,
Sabina

Recente Reisverslagen:

11 April 2013

Laatste reisverslag tot nu toe..

21 Maart 2013

Time flies..

09 Maart 2013

Another piece added to my diary.

26 Februari 2013

Roadtrip.

13 Februari 2013

Second week with Bahay Aurora.
Sabina

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37428

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 01 April 2013

Sam's adventure with Bahay Aurora!

Landen bezocht: