Mijn 1e week bij Bahay Aurora. - Reisverslag uit Baras, Filipijnen van Sabina Mehic - WaarBenJij.nu Mijn 1e week bij Bahay Aurora. - Reisverslag uit Baras, Filipijnen van Sabina Mehic - WaarBenJij.nu

Mijn 1e week bij Bahay Aurora.

Blijf op de hoogte en volg Sabina

04 Februari 2013 | Filipijnen, Baras

Hallo Allemaal!

Donderdag ben ik veilig en wel aangekomen in Manila. Heb niet echt last gehad van een jetlag gelukkig, kon gelijk goed slapen! Ook al is het hier 7 uur verder dan in Nederland. Wel ben ik al lek geprikt door de mosquito’s hier.. :)

Tijdens onze eerste avond werden er verschillende awards voor de kids uitgereikt. We hebben daarna gelijk al een mooie dans show gehad. Ze hadden een superleuk stuk bedacht op ‘Gangnam style’. Ze houden hier erg van dansen dus het is regelmatig zo dat de kids met een eigen show komen. De awards waren voor beste: hygiëne, earlybeard, netste kluisje etc. Zulke avonden worden hier maandelijks gehouden.

In het weekend zijn we naar de spa geweest waar je voor maar 8 euro een full body scrub & full body massage kan krijgen. Je word hier altijd zo super verwend, voor zo weinig geld.. het is echt onvoorstelbaar! Op zondag zijn we naar de kermis in Morong geweest, dit is een stadje dichtbij. We zaten in gammelende attracties en hebben gekeken naar een talentenavond op het plein. We zijn met alle meiden van de staf gegaan dus het was erg gezellig!

Mijn stage is officieel vandaag (Maandag) begonnen. Wel heb ik sinds vrijdag de ochtendmeetings bijgewoond.

Vandaag ben ik begonnen met mijn danslessen. Het was een soort selectie. Ik heb 14 dansertjes uitgekozen. Het was moeilijk om te kiezen want ze hebben allemaal veel talent! Iedereen komt in de clip maar voor het dans- en acteerstuk heb ik maar 14 kids nodig. Ze zijn erg enthousiast en hebben heel aandachtig geluisterd. Ook pikken ze alle danspasjes snel op en hebben ze leuke trucjes die ze zelf al kunnen.

Voel me hier al thuis en ik geniet van elke seconde. Ben heel blij met deze kans en ik raad het iedereen aan!

Voor nu, Magandang gabi!
Tot volgende week!

Liefs, Sabina

  • 04 Februari 2013 - 16:22

    Angelique:

    Leuk om te horen allemaal...enne ff "off lotion" halen voor de muggen! En tegen het eind van de middag en voor het slapen gaan opsmeren. Want je weet maar nooit door wat voor mug je geprikt wordt.

    Doe maar de groetjes aan iedereen!

    Xx Angelique

  • 06 Februari 2013 - 20:42

    Karlijn:

    Super leuke foto's en fijn om te horen :d Liefs!!

  • 07 Februari 2013 - 06:27

    Astrid Van Diepen-Vink:

    Hoi Sabine,

    Als secretaris werk ik voor de stichting Bahay Aurora. (ik schrijf alle mensen die aan Bahay doneren bedankjes enzo) Ik vind het leuk om jou te volgen. Ik word verheugd van Ganman style of zoiets omdat mijn zoontje van 7 van dit nummer ook helemaal uit z n dak gaat.
    Als ik op admistratief gebied of anders iets voor je kan doen hoor ik het graag.
    Vind je het leuk om de nieuwsbrief van Bahay te ontvangen? Of misschien nog leuker, in de volgende nieuwsbrief met een artikel te staan?
    Ik heb mijn mailadres achtergelaten, weet me te vinden als je daar behoefte aan hebt.

    groetjes Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabina

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 37415

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 01 April 2013

Sam's adventure with Bahay Aurora!

Landen bezocht: